Hoe Android P Beta 2 op Google Pixel-apparaten te downloaden
Onlangs mijn Google Pixel-apparaat bijgewerkt naar Android P Beta 2 (Developer Preview 3).Android P-ontwikkelaar preview 3 is nu beschikbaar voor Google Pixel XL, Google Pixel, Pixel 2, Pixel 2 XL en andere compatibele apparaten zoals OnePlus 6, Vivo X21, Nokia 7 Plus, Oppo R15 Pro, Sony Xperia XZ2, Xiaomi Mi Mix 2S en Essential PH-1. Laten we eens kijken hoe u Android P Beta 2 (Developer Preview 3) downloadt in uw Google Pixel en andere ondersteunde apparaten. In Android P Beta 1 kunnen we zien Dubbele inkeping, Adaptieve batterij, Adaptieve helderheid, Gebaar navigatie, Screenshot bewerken, controle Wi-Fi, Android-dashboard, App-timer, Ontspannen, Lockdown voor het uitschakelen van tijdelijke vingerafdrukken en meer functies.
In deze Android P Beta 2 kun je wijzigingen zien zoals alles wissen knop toegevoegd in het recente apps-menu, toegang tot de app-lade vanuit elke app met slechts één lange veegbeweging, 157 nieuwe emoji's, nieuw beveiligings-API, download-app hernoemd naar bestanden-app, app-switcher, nieuw instellingenscherm met Niet storen-categorieën, datum weergegeven onder de tijd in snelle instellingen, helderheidsschuifregelaar verbeteren en meer. Bron: Xda-ontwikkelaars.
- Lijst met ondersteunde Android P-apparaten: Pixel en niet-pixel
- Lijst met Android P 9.0-functies die u moet kennen
Hoe Android P Beta 2 op Google Pixel te downloaden: Developer Preview 3
Als je al hebt gedownload en Android P Beta 1 geïnstalleerd op je apparaat krijg je een OTA-update op uw apparaten. U kunt onderstaande instellingen controleren om Android P Beta 2 te downloaden en te installeren in Google Pixel- en niet-Pixel-apparaten.
Stap 1: Veeg het meldingenpaneel omlaag en tik op Instellingen.
Stap 2: Kraan Systeem.
Stap 3: Kraan Geavanceerd.
Stap 4: Scroll aan het einde van de pagina naar beneden en tik op Systeem update.
Stap 5: Kraan Controleer op updates.
Nu zie je de Android P beta 2-update beschikbaar met updategrootte 298,0 MB. Met deze update wordt een bètaversie van android P (PPP3.180510.008) op mijn Google Pixel. U kunt uw apparaat inchecken.
Stap 6: Kraan Download en installeer om Android P Beta 2 te downloaden in Pixel en andere apparaten.
Wacht nu tot de volledige download is voltooid en nadat u uw apparaat opnieuw hebt opgestart, en geniet van deze nieuwe Android P-ontwikkelaarvoorbeeld 3 (Android P Beta 2) op uw apparaten.
Notitie: Toen ik de eerste keer de Android P beta 2-updates ontving, in mijn Google Pixel Installatieprobleem 'Kan niet updaten' fout. Maar na het opnieuw opstarten lost u deze Google Pixel op om het installatieprobleem bij te werken.
En dat is alles. Ik hoop dat deze tutorial nuttig is om Android P Beta 2 of Android P Developer Preview 3 op uw apparaat te downloaden. Als u problemen ondervindt, laat het ons dan weten in het opmerkingenveld hieronder.