/ / Hoe Pixel 2 willekeurig opnieuw te starten

Pixel 2 repareren Willekeurig opnieuw opstarten

Vervelend dat Google Pixel 2 zichzelf steeds opnieuw opstart?Hier zijn de mogelijke manieren om ervoor te zorgen dat Google Pixel 2 willekeurig opnieuw wordt opgestart. Ik speel een game op mijn apparaat en plotseling start mijn Google Pixel 2 zichzelf opnieuw op. Soms als ik meer apps tegelijkertijd gebruik, start mijn Pixel 2 willekeurig opnieuw op en dat irriteert me. Ook loopt de Pixel 2 XL soms vast of reageert deze niet, en kun je je apparaat niet soepel gebruiken.

• Hoe Google Pixel 4 XL te repareren, wordt constant opnieuw opgestart
  • Hoe het aanraakscherm te repareren werkt niet op Google Pixel 2 en Pixel 2 XL
  • Google Pixel en Pixel XL worden niet ingeschakeld nadat ze zijn opgeladen

Hoe Fix Pixel 2 blijft zichzelf opnieuw opstarten OF wordt constant opnieuw opgestart

Fix Pixel 2 blijft zichzelf opnieuw opstarten

Controleer systeemupdates en app-updates

Controleer of er software-updates beschikbaar zijn voor uw Google Pixel 2- en Pixel 2 XL-apparaat, het lost kritieke bugs op en verbetert de prestaties van uw Pixel 2-telefoon.

Instellingen> Systeem> Geavanceerd> Systeemupdate> Controleren op update

Controleer app-updates op Google Pixel 2

Controleer of een app-update beschikbaar is of niet.

Open Play Store> Menu> Mijn apps en games> Alles bijwerken

Schakel Pixel 2 in de veilige modus in om Pixel 2 willekeurig opnieuw op te starten

Om apps te vinden die het probleem veroorzaken, schakel de veilige modus in op Google Pixel 2 apparaat.

Stap 1: Houd de aan / uit-knop ingedrukt op uw Google Pixel 2-apparaat.

Stap 2: Raak de Schakel uit knop tot show herstart naar veilige modus.

Stap 3: druk op OK om de veilige modus opnieuw op te starten op Pixel 2 en Pixel 2 XL.

Het duurt 30-60 seconden om uw apparaat opnieuw op te starten.

Stap 4: Visie Veilige modus symbool aan de linkerkant onder het scherm.

Controleer nu of uw Google Pixel 2-telefoon werktnormaal gesproken. Als er geen probleem is gevonden, betekent dit dat een app van een derde partij dit probleem veroorzaakt. Verwijder een app van een derde partij één voor één totdat u de app vindt die een probleem veroorzaakt. Verwijder het van uw apparaat en installeer andere apps opnieuw.

Om de veilige modus op de Pixel 2-telefoon te verlaten, houdt u de aan / uit-knop ingedrukt en tikt u op de knop Opnieuw opstarten.

Fabrieksinstellingen Pixel 2 en 2 XL terugzetten

Stap 1: Ga naar Instellingen in uw Pixel 2.

Stap 2: Kraan Systeem.

Stap 3: Kraan Geavanceerd.

Stap 4: Kraan Reset opties.

Stap 5: Kraan Verwijder alle data (fabrieksinstellingen).

Stap 6: Kraan Verwijder alle data.

Stap 7: Tik nogmaals op Verwijder alle data.

Het zal al uw persoonlijke informatie, Google en andere aangemaakte accounts, muziek, foto's, apps van derden, enz. Verwijderen. Nu controleert het of Google Pixel 2 keer op keer herstart.

Factory Reset Pixel 2 en Pixel 2 XL met behulp van de herstelmodus

Stap 1: Zet uit uw Google Pixel en Pixel XL.

Stap 2: Houd de volume verminderen knop en de aan / uit-knop tegelijkertijd tot de telefoon trilt.

U kunt het Android-systeemherstelscherm op uw scherm bekijken. Standaard begin knop show op uw apparaat.

Stap 3: Druk op de knop Volume omlaag totdat u het ziet herstelmodus.

Stap 4: Druk op de aan / uit-knop om opnieuw te starten in de herstelmodus.

U kunt het bovenstaande scherm van zien het Android-robot uitroepteken met een rood driehoekje op uw Google Pixel 2.

Stap 5: Druk lang op aanknopen druk op de volume omhoog knop slechts één keer om het herstelscherm te bekijken.

Stap 6: Druk op de knop Volume omlaag totdat u selecteert Gegevens wissen / fabrieksinstellingen herstellen en druk op de aanknop toepassen.

Deze berichtweergave op uw Google Pixel 2 en Pixel 2 XL-scherm: Alle gebruikersgegevens wissen?

Stap 7: Druk ter bevestiging op de knop Volume omlaag om naar te bladeren Ja en druk op de aan / uit-knop om deze te selecteren.

Het wissen van de cache kan 4-5 minuten duren.

Stap 8: Druk op de volume-omlaagtoetsen om naar te bladeren herstart systeem nu, druk op de aan / uit-knop om deze te selecteren.

En dat is alles.Ik hoop dat hierboven gezien een van de methoden fix Pixel 2 zichzelf blijft herstarten. Als je problemen hebt, laat het ons dan weten in onderstaand opmerkingenveld. Blijf met ons in contact voor de laatste dagelijkse Pixeltips.

Reacties 0 Voeg een reactie toe